Biztonságban vagy?

Közérthetően, pontosan

Bemutatkozás

2016. január 26. 18:11 - Ferencz Monika

2001-ben végeztem a Veszprémi Egyetem Mérnöki Karán mint környezetmérnök, és ugyanebben az évben mint kémia-környezettan szakos tanár is. Pár évvel később a jogi egyetemen is kaptam egy posztgraduális diplomát, 2013-ban pedig a Bánki Karról kaptam meg a munkavédelmi szakmérnöki képesítésem. Biztonsági tanácsadó vagyok (közúti ágazat) és számos ismert és kevésbé ismert rendszer vezető auditora.

 

Dolgoztam a vegyiparban, az államigazgatásban, kisebb és nagyobb cégek számára alvállalkozóként, home office-ban, külföldön, reptéri várókban és hotelszobákban élve, kávézókban, közösségi irodában és könyvtárban.

8 éve dolgozom önállóan, ezalatt rengeteg helyen jártam, nagyon sok cégnek dolgoztam, a Paksi Atomerőműtől a 2 személyes tervezőirodáig.

 

Nem vagyok újságíró, de igyekszem úgy írni, hogy az könnyen értelmezhető, olvasmányos és érdekes legyen. Rengeteg blogot és hírportált olvasok, és többször megütköztem már azon, hogy milyen sok szakmai pontatlanság, tévedés marad a hirekben, posztokban. 

Kedvencemmé a tudományos igényű, mégis közérthető blogok váltak, az élet minden területéről szóló tartalmaikkal.

 

Ez a blog egy szakmai játszótér nekem: itt kiélhetem a grafomániám, a közléskényszerem, gyárthatok valamennyi tartalmat az amúgy is éhező blogszférába :))

 

A téma az utcán hever: a munkabiztonság a legtöbb ember számára teljesen értelmetlen, száraz hülyeség, sokan meghökkentek azon, hogy egyáltalán miért foglalkozom ezzel, amikor annyi szép dolog van a világon…. 

A környezetvédelem sokszor nemes lelkű, tisztaszívű, elkötelezett fanatikusok ügye, akik a vállukon cipelik a bolygó sorsát, olykor megfeledkezve a legelemibb természettudományos tényekről, és alapvető arányokról. Néha úgy érzem a környezetvédelem valami hippi hobbiként jelenik meg, szakmai kontroll nélkül.

Az iparbiztonság és a szállítás biztonsága úgy vesz minket körbe, hogy fel sem tűnik. Esetleg megkönnyebbülünk, hogy Kínában robbant fel egy gyár, és nem Százhalombattán, vagy hogy épp nem a mi városunk közepén borult fel egy tartálykocsi.

 

A blogban szívesen publikálok vendégszerzőktől is írást, kölcsönös egyetértés esetén.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://insafety.blog.hu/api/trackback/id/tr528318252
süti beállítások módosítása